What if i lead the way?

Idag åkte jag till bmc så jag var där 9 på morgonen, trots att jag inte ens hade sovit 6 timmar på natten. Det är jag stolt över ja ;) Sen satt jag där och pluggade med Lisa och Annika, Camilla var också förbi en stund och vi fixade vår labbrapport. Det kändes bra att få den fixad och fatta lite mer av det hela. Jag måste säga att biokemi inte är min starkaste sida. Men det är ändå rätt intressant. Sen cyklade jag till stan och köpte lite saker till tårtbakningen, ska bjuda min underbara basgrupp på tårta eftersom det är sista basgruppsmötet någonsin. Sen cyklade jag hem och efter en stund kom min underbara familj förbi, mamma, pappa och nikkan ♥ Vi gick och åt pizza och pratade och hade det trevligt. Det är så tråkigt att jag inte träffar dom oftare. Fast jag kommer vara hemma med dom hela sommaren, så det blir nog bra ändå =) Den enda som saknades var Martina. Men henne får jag träffa nästa helg, när det är dop för min kusins barn i Rimbo. Det blir mys. Jag känner att jag kommer behöva lite uppehåll i pluggandet då ;) Annars kommer det bli en himla massa pluggande den närmsta framtiden, tenta om 1,5 vecka. Det är bara att tagga!

♥ /Vendela


Kommentarer
Postat av: Monica

Å vad kul att ni ska gå på dopet! :) Känns som en mindre evighet sen vi sist sågs..!

2010-05-24 @ 11:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0