Vänta med att tänka

Idag har jag gjort något så gammaldags som att skriva ett brev. Det kändes mysigt måste jag säga, nu ska jag bara köpe frimärken till det och skicka det. Eller imorron, snart ska jag nog sova. Fast jag borde plugga lite mer, jag ska ju jobba imorron så jag hinner nog inte plugga så mycket då... Jaja, det löser sig! Det gör det alltid. Jag pratade på skype med Emma en stund iallafall, och det gjorde att världen kändes lite lättare att leva i. Min lilla solstråle, jag saknar henne! Gud vad jag önskar att alla mina kompisar flyttar hit i höst! Inte för att mina nya vänner här inte är världens underbaraste, det är dom och jag älskar dom med. Men det är ändå skillnad med ens gamla vänner som man har känt i flera år. Ja, jag hoppas att ni vet hur mycket jag tycker om er allihop!
Dagens band är iallafall Hästpojken, det finns ju inte många svenska band som är bättre än dom. Inte i min värld just nu iallafall ;)

"Vänta med att tänka tills du dör
För annars kan du komma på att känna
Allt det där du sa du skulle lämna"

/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0