Sometimes I miss you

Idag har jag varit en duktig tjej, jag gick upp tidigt och har readn hunnit plugga i några timmar, duschat med helkroppspeeling (Grymt skönt!), sminka mig och fixa mig iordning och nu äter jag frukost. Ska strax dra till jobbet för min första dag, är lite nervös. Men det går nog bra. Hoppas jag. Det är ju bara 5 timmar idag, det klarar jag. Och sen fredag-lördag också? Jaja, önska mig lycka till. I'm gonna need it!

Jag gillar Muse, speciellt när dom gör mysko ballader. Och dom ska göra det officiella ledmotivet till nya twilight-filmen "Eclipse". Någon som är förvånad? Alla vet väl att Stephanie Meyer älskar Muse och har lysnat på dom typ konstant medan hon har skrivit böckerna ;)

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0