Something inside me called freedom came alive

Jag cyklade till stan, gick och mötte upp min storasyster och sen gick vi till Tsatziki och träffade Halvsyster och hennes typ dejt och vänner. Där satt vi i några timmar och åt lite efterrätt, kladdkaka med vispgrädde och hallonsås och varm choklad med vispgrädde. Det behövdes, vi satt ute och det var kallt. Men mysigt att sitta ute vid fyrisån! Och två små söta chiuauor hade dom med sig, mysigt med hundar. Jag saknar att ha husdjur. Nästan så att jag funderar på att skaffa mig en liten hund och ha här på rummet i hemlighet, dom är ju så små att ingen skulle märka nått ;) Ikväll blir det nog GH's med gänget och Martina, vi ska försöka smuggla in henne =)

♥ /Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0