Is it fast enough?

För några dagar sen gjorde jag något jag aldrig trodde jag skulle göra. Jag tog bort en av mina föredetta bästa kompisar från facebook. Hon och jag var bästa kompisar genom nästan hela högstadiet och 1:an på gymnasiet, men sen slutade hon prata med mig i slutet av förra skolåret. Jag vet inte varför, trots att jag har försökt fråga henne flera gånger. Till slut gav jag bara upp och accepterade att vår vänskap var slut, trots att jag tycker hon är ett svin som avslutade det så, utan att ens ge mig en förklaring. Och sen tänkte jag, att om hon ska bete sig så så vill jag inte vara kompis med henne, inte ens på facebook. Igår ringde Lisa och berättade att hon och jag ska vara chefer över Ljusbodarnas fäbodcafé i sommar! Vi får göra allt själva; reklamen, bestämma vad vi ska servera, se till att det finns, göra arbetsscheman.... Gosh vad kul det ska bli! Vi börjar nu på morgonen, men att börja snickra på broschyren... Och efter det så drar jag iväg till nästa jobb ;) Ni vet att jag älskar att ha mycket att göra.

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Men gud vad roligt att ni får vara det!! Hur går det på andra jobbet?

Har ni lite folk i ljusbodarna någon dag kan jag jobba;) Det är ju så otroligt mysigt däruppe.

puss

2010-05-16 @ 12:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0