I was born free

Okej, nu har jag fått jobb. Som telefonförsäljare. Och jag börjar tydligen imorron. Det blir säkert bra. Dock vet jag inte hur jag ska hinna jobba tre pass i veckan samtidigt som jag pluggar?! Herregud, this ain't gonna work! Eller kommer det det? Jag vet inte. Men jag har en provanställning på 10 dagar iaf, sen får vi se. Det kanske är det tråkigaste jag någonsin gjort? Eller så är det jättekul? Ja, vi får se helt enkelt. Nu sitter jag och äter råris med wokade grönsaker och sötsur sås. Det gillar vi! Och förhoppningsvis mår jag bra av det också, det har jag inte gjort dom senaste dagarna. Så nu ska jag äta nyttigt och må bra, så jag orkar med mitt nya ännu aktivare liv. Och ja, jag ska ju försöka hinna vara social någon gång ibland också. Ni får hjälpa mig med det allihopa, jag behöver bara plugga 8 timmar om dagen och jobba typ 15 timmar i veckan. Sen sova lite ibland. Ni får se till att jag är social resten av tiden ;)

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: emma

åååh nu ser jag! GRATTIS! vad skoj! :D prata snaaart igen!

2010-05-12 @ 08:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0