I need to be bold

Idag är en sån där dag. När jag bara känner mig depping, egentligen utan anledning. Och bara sitter och lyssnar på deppmusik och känner mig allmänt ensam. Jag borde rycka upp mig snart. Eller inte, jag måste plugga lite till. Sen kan jag rycka upp mig. Eller fortsätta deppa tills imorron. Normalt så kan min musik alltid pigga upp mig dagar som denhär, men inte just nu. För jag vill bara lyssna på alla fina ballader med lessna texter som jag älskar så mycket just nu. Blir bara irriterad på glad musik, fattar inte vad som är fel på mig? Har ni ocskå sånna dagar ibland, eller är jag lika ensam som jag känner mig?


♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Nath

Jag har oxå depp-dagar... då brukar jag ta ett bad, läsa en bok och lägga mig tidigt så dagen snabbt är över. För morgondagen känns oftast bättre, iallafall för mig :) Hoppas morgondagen blir bättre gumman!

2010-05-13 @ 14:11:42
URL: http://blackdiary.se
Postat av: Kajsaf

Har definitivt en sån dag idag... och det värsta är att man inte pallar o plugga för tankarna bara flyter iväg... Men efter en deppdag brukar de kommande dagarna bli så mkt bättre! Som söndag! Det kommer bli asmysigt! pusspuss

2010-05-13 @ 15:26:02
Postat av: Martina

Jag med. Jag vill bara krypa ner under täcket och gråta ett par timmar. Alternativt försvinna långt långt långt bort. helst av allt försvinna långt bort från mig själv, men det kan ju bli lite svårt.

Aja, jag hoppas du mår bättre snart igen gumman!

Puss

2010-05-13 @ 16:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0