How did I get this messed up?

Ibland undrar jag verkligen hur det här gick till? Hur fan blev allt såhär fel egentligen? Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag gör allt jag kan för att skärpa mig, för att verkligen ta tag i mig själv, och föröka må bättre. Men det funkar inte. Fuck. Tentavecka är inte det bästa som finns direkt, det är sjukt mycket plugg, och jag har konstant förhöjda stressnivåer. Jag mår piss. Och jag har börjat dricka massa kaffe. Men jag slutar direkt efter tentan, det är inte ens en vecka kvar nu. Jag måste hinna plugga en del i helgen med, men imorron är det jobb. Och på söndag är det Rimbo med mamma, min kusins barn ska döpas! :D Det ska bli så mysigt att träffa släkten igen! Nu sitter jag och dricker min varma mjölk så kanske jag kan sova snart. Jag är inte trött, men jag behöver sova! Det vet jag, så jag ska försöka snart.

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0