Fight fire with fire

Godmorgon världen. Eller jag vet inte om den är god, det känns inte riktigt rätt att säga så. Det skulle ha varit Safirs 20 födelsedag. Gud vad jag önskar att han hade fått leva att möta den, vara lycklig och må bra. Ni fattar inte hur mycket jag önskar att jag hade kunnat göra honom frisk. Jag hade verkligen gjort vad som helst för honom, jag önskar att jag kunde ha dött istället för honom. Men solen skiner och jag ska till skolan, skriva prov, och sen till jobbet. Det känns så konstigt att mitt liv bara fortsätter som vanligt, när en stor del av mig försvann den dagen Safir lämnade mig och den här världen?
 

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Asasa

Nice site, keep up the good work!

2011-01-17 @ 09:59:30
URL: http://asasa.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0