Because we'll be just fine

Efter att ha gått vilse bland kuppferceller, kerkringska veck, papilla filiformisar och Auerbachska plexan några timmar så känner jag mig nu redo att gå och sova. Det har jag förtjänat! Det blir en lång dag imorron, både skola och jobb, och dessutom dugga. Men det ska nog gå bra. Jag klarar väl det mesta, eller vad säger du Johanna? Var det superkvinnan du brukade kalla mig? Jag saknar dig, och jag kan inte ens kommentera på din blogg, för det är typ spärrat ._. Men det är underbart att läsa att du har det bra! Vi ses hemma i sommar! Det är tur att det finns bra musik att lyssna på, annars hade jag aldrig orkat plugga ikväll. The Used it is, dom förgyller min kväll! Och resten av mina dagar också, rätt ofta ;)

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart att det är superkvinnan! Du kommer att klara dig alldeles utmärkt :) Och klart du kan kommentera det bara inte syns, för att det är samma färg som bakgrunden ;)

2010-05-18 @ 20:04:35
URL: http://johannavangen.blogg.se/
Postat av: Martina

Gud jag hade glömt kryssningen. Jag ringer dig någon dag, imorgon kanske:)

Jag borde verkligen lyssna mer på the used!!

Det tyckte jag med, SafetySuit.

Låter fint det. Ja det kan jag ju göra, speciellt om jag lyckas få igång bilen någon gång;)<3

2010-05-18 @ 21:52:06
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: Lukasmette

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-08-26 @ 13:20:41
URL: http://lukasmette.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0