And it feels like falling

Det gör mindre och mindre ont i händerna, men armbågen och benet svider fortfarande som fan. Men jag har ändå sovit ganska bra inatt. Men duschen imorse var ett rent helvete kan jag ju avslöja, det tog ungefär dubbelt så mycket tid som normalt. Och sved i alla mina sår. Fuck that. Pluggat hemma hela morgonen, nu är det dags att bege sig till Ackis för lite PU, röntgen. Det blir säkert kul. På fredag åker jag hem till Leksand! :D Det känns lite wierd och samtidigt jättekul. Jag har ju inte vart hemma på 5 veckor nu... Åh vad jag ska pussa på mina underbara hästar, och katterna och hunden! Och träffa familjen, det var ju en evighet sen. Gosh, det blir mys. Och träffa vännerna... Mmmm, underbart!

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Oj du kommer redan imorgon alltså. nice



haha jaja jag vet.



du hade rätt om glee. det var fint!

2010-05-05 @ 21:02:12
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0