And I regret not knowing when to put an end

Imorse var vi och tävlade, och det gick väl inte riktigt som mamma hade tänkt sig... Men jag tycker att dom var duktiga! Och jag fick träffa några av mina underbara leksandsvänner, det gjorde mig lycklig iaf ;) Sen åkte jag och mamma till Rättvik och gick på marknaden en stund, jag köpte bl.a. ett halsband, ett armband, massa strumpor och nagellack. Underbart! Och en massa marknadsgodis såklart, typ munkar och havrebollar ^^, Nu ska jag strax bege mig in mot leksand för att göra och äta middag med Lisa och Linda, sen blir det nog baren. Mina naglar är mörkblå, puss på det!

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Gustavjasmine

Great work,webmaster,nice design!

2011-03-15 @ 14:13:24
URL: http://gustavjasmine.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0