Your smile is my only vice

Idag har jag varit en duktig flicka. Jag har pluggat en massa och betalat hyran. Nu ska jag fixa ett studieintyg till Heimstaden så jag får mitt studentrum, sen ska jag göra en matlista för den närmsta veckan. Gud vad jag är vuxen. Jag hatar att jag hör killen som bor i rummet brevid mitt så sjukt bra genom väggarna. Jag menar, vi skulle kunna sitta i varsitt rum och prata med varandra i normal samtalston genom väggen. Det är ju sjukt. Jag älskar att onsdag kommer närmre och närmre, onsdag är en bra dag. Kvällens att göra saker lyses upp något av Plan Three, kom på i fredags att jag saknade dem och inte lyssnat på dem sen jag var hemma senast. Vilket då var 5 veckor sen. Tiden går sjukt fort! Nu ska jag göra lite nytta och inte sitta här och fördriva tiden ;)

♥ /Vendela


Kommentarer
Postat av: Martina

Så det gick inge bra med lägenheten i stan?!:/

2010-03-02 @ 12:05:36
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0