We gotta get the fuck out of here

Okej, mitt förra inlägg var lite negativt. Jag bara hörde låten och alla minnen kom tillbaka. Men nu så kommer något roligare ;) Vi hade temaspexet idag i skolan, så jag sprang omkring i ett typ vitt genomskinligt nattlinne med svarta underkläder under, inför hela T2 och halva T1. Sexigt värre. Men det var kul, och det kändes som om det här spexet uppskattades mer än det förra. Vilket kanske inte är så konstigt - vi hade mycket roligare nu, och jag tror att det märks ganska väl. Sen har vi även planerat en massa med maten till sittningen, det är bra det. Förrutom att jag mest tillbringar mina dagar med att göra sånna saker och pluggar alldeles för lite. Det är mindre bra. Vi har fan dugga på torsdag. Jag måste plugga. Och imorron är det kirurg- reunion hos Alex, det ska bli kul. Och inte blir det nå plugg. Men jag klarar mig nog ändå. Jag ska ju hem och plugga hela nästa vecka. Tur det.

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0