We are the light in the tunel

Idag har varit en lång och busy dag. Har vart i skolan från 8 till 4, plus en paus på två timmar när jag sprang omkring på stan och försökte hitta kläder till tacksittningen nästa fredag. Det gick inte så bra. Jag har en bild på exakt det jag vill ha i min hjärna, men det hittade jag ingen stans. Martina får hjälpa mig leta lite mer på söndag när hon är här nere och leker med mig en stund! Vi har även planerat en massa med maten inför tacksittningen, jag är lite stolt över att vara matansvarig. Det känns bra! Och det kommer bli himla gott! Bara så ni vet. Och det var så härligt att nästan alla som är med i gruppen är mina gamla kirurgkompisar, har saknat dom en del faktiskt. Men nu blir det mer umgänge med dom de närmsta veckorna iaf! :D Nu ska jag kolla upp lite mer saker, sen ska jag plugga!

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Geirdaniella

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2011-04-11 @ 14:03:40
URL: http://geirdaniella.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0