Vi är idioter

Du sa rädslan den går över, men den där oron stannar kvar
Den gör mig tveksam när du behöver, snabba avslut, snabba svar.
Du sa rädslan den dör långtsamt för oss
Mellan äkta och falskt, mellan sanning och lögn
Vi är idioter


Jag mår fortfarande inte bra och får ont i magen så fort jag äter något som inte är youghurt. Men eftersom ni känner mig så förstår ni att det inte går så bra för mig att inte äta annat. Det är ju så gott. Men det gör så ont. Jag antar att jag får skylla mig själv. Dessutom är jag sjukt bra på att strula till allt. Ja, jag är osmidig och ganska korkad. Så även om inte ni är det så är jag en idiot iallafall. Men det är ju kul. Jag är hemma i Leksand, har umgåtts med familjen hela kvällen. Det är underbart! Nu ska jag sova snart, imorron är en aktiv dag. Har två hästar att rida och kompisar att promenera med =) Och imorron kväll blir det Melodifestivalmys hemma hos käraste Johanna♥ som jag inte träffat sen jag flyttade hemifrån =)

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Johanna

Och glöm inte vart du ska befinna dig imorgonkväll?=)

2010-03-12 @ 22:20:53
URL: http://johannavangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0