All I wanted was you

Idag är jag trött, och jag kan inte ens påstå att jag inte förtjänar det. Jag tror jag somnade nån gång vid 4 igårnatt, sen upp igen vid 7. Till skolan och obligatoriskt hela dagen. Great! Fast jag måste ändå säga att det var värt det. Trots att jag sov på föreläsningen idag. Och höll på att somna när jag satt ute på vårdcentralen. Det var pinsamt. Igårkväll var det Kirurg reunion hos allas vår älskade fejkfadder Alex, han bjöd på chiligryta, ris och kyckling. Nybakatbröd. Och sen marängswiss till efterrätt. Med hemmagjorda maränger och egengjord chokladsås. Fantastiskt! Det blev även en del vin, en massa prat och en del mys. Och sen en stund i bastun där vi halv 2 eller så. Det var en bra kväll/natt. Imorron är det histologiredovisning, sen drar vi och handlar till The big tacksittning. Den närmar sig med stormsteg och jag börjar bli nervös. Och så mycket som jag äter just nu kommer jag hinna bli tjock innan dess och se hemsk ut i mina kläder. Men jaja, det är smällar man får ta ;)

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

you'll look beautiful as always!

2010-03-24 @ 21:48:11
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: victor din kära elev

hur går de med adrian;) vi saknar dig på naturkunskapen, nu har vi nån jävla finne som inte fattar ett skit!!!!!!

2010-03-31 @ 12:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0