This isn't how I go

Jag måste bara säga att jag ibland verkligen älskar words rättstavningsfunktion! "Meningen tycks sakna tempusböjd verbform. Om en sådan behövs kan du försöka ändra formen hos Vendela." Ja, mitt namn kan ju absolut böjas i olika former! Idag började vi inte förrän 12, men jag var en duktig flicka och gick upp klockan 6 för att hinna plugga innan skolan. Jag är stolt ja! ;) Jag gick både till och från skolan, ännu mer pluspoäng till mig. Jag har blivit lite hurtigare på sista tiden, det känns bra. Dessutom är det faktiskt vår ute, trots att vädret inte är så fint är det varmt! Det gör mig lycklig och jag hade till och med vårjackan på mig idag för första gången. Nu har jag suttit och fördrivit tiden lite, så det är väl dags att ta tag i mig själv igen och göra något nyttigt. How about ett avsnitt av House?

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0