Tell me do you feel it?

Nu har jag varit vaken och pluggat sen klockan 6 imorse. Ja, vad gör man inte på sina sovmorgnar för att hinna träna och träffa kompisar på eftermiddagen? Det är inte dags att bege sig till skolan förrän om en och en halv timme, så jag ska fortsätta plugga en stund till. Jag börjar bara bli lite trött i ögonen av att sitta och läsa på datorn, kanske behöver lite variation? Sen ska tydligen alla treor från leksands gymnasium hit till Uppsala och kolla in universitet idag, undra om man stöter på någon? ;) Kan bli trevligt, kan även bli mindre trevligt, beror på vem det är ;) Nu är det nästan bara en vecka kvar tills jag får flytta härifrån, det känns bra! :D

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0