Jag vill springa rakt in i dina andetag

Idag har varit en ganska seg dag. Jag har liksom inte riktigt orkat göra något. Eller ja, jag lyckades sova ganska länge iaf, det var länge sen jag gjorde det. Sov till typ 11 tror jag, åt frukost och sen gick vi på promenad i solen i någon timme =) Det var mysigt! Sen gick jag hem, ja jag gick hela vägen och det tog bara lite mer än en timme. Det är faktiskt inte så långt alls ;) Det var hurtigt av mig, men inte ens i närheten av vad min Emma gjort idag. Hon har fucking åkt vasaloppet, och jag är stolt över den lilla galningen! Efter det har jag pluggat lite, kollat på film, planerat lite för nästa vecka och lyssnat på en massa bra svensk pop! Just nu är det mycket vapnet, jag har insett vilka klockrena texter dom kan skriva ibland. Det hade jag nästan glömt. Men dom är underbara. Annars är det väldigt mycket deppmusik i mina lurar för tillfället vilket ni kanske märkt på de låtar jag lägger upp? Jag vet inte riktigt varför. Det bara känns rätt ;) Imorgon blir det vaccination igen, mer Hepatit B- spruta. Great (y)

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0