I've got a battle to pick with you Mr Dj

Godmorgon vad inte bra jag mår. Har ont i hela kroppen p.g.a. att jag tröståt en halv burk nutella till middag igår. Inte bra, jag måste lära mig att låta bli sånt. Jag mår ju bara dåligt av det. Nu ska jag släpa med mig en till kasse till Lena, sitta på föreläsningar i 4 timmar (inte sova, vara vaken och aktiv), sen ha matmöte och sen tokplugga till histologiredovisningen! Tummen upp för det. Sen pratade jag med Emma på skype igår, det var underbart att höra hennes röst igen. Även om det inte ens var en vecka sen hon åkte, så saknar jag henne något förfärligt!
Tänkte ni ville se det första preklinspexet ;) Det är ganska underhållande såhär på morgonen =)

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0