It makes no difference if I throw it away

Det är verkligen kul att vakna klockan 9 på morgonen när man vart ute och festat kvällen innan och somnat klockan 3. Jag hatar att killen i rummet brevid drar igång sin musik med basen på högsta volymen. Vem fan gör det klockan 9 en lördagsmorgon?! Vad är det för fel på killen? GOSH! Igårkväll var iaf kul, vi fick gå med T2:orna och dom var askalas. Jag var kassanasvarig, och det kändes ju bra när Filippa gav mig sin lilla rosa väska och talade om för mig att det var 10 000 i den. Jag trodde jag skulle dö. Men det gick bra, och dom drack iaf inte upp alla pengarna. Bara nästan. Gud vad pubarna i stan lär tjäna på att folk har pubrundor ibland. Men jag var glad och träffade en massa nya roliga människor, och en massa gamla roliga som jag inte pratat med på ett tag. Så på det hela taget måste jag säga att kvällen var lyckad. Sen skulle jag gå hem, det var tio minusgrader och jag hade ett par tunna nylonstrumpbyxor på mig. Det var inte så smart, och väldigt kallt. Men jag överlevde det med. Vaknade typ 2 timmar efter att jag kom hem och frös fortfarande. Bra gjort Vendela! Idag är det fint väder och förhoppningsvis lite varmare, så jag ska försöka njuta av det idag hade jag tänkt. Men först blir det nog frukost ;)

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0