I just want you to know you're fucking beautiful

Eclipe kommer på bio den 30:e juni! Det är inte alls långt kvar nu alltså, alla twilight-fans. Jag vet tyvärr inte om den nyheten gör mig så mycket lyckligare. Jag menar, jag älskar ju böckerna, dom är fantastiska. Men de två tidigare filmerna har inte vart några vidare höjdpunkter direkt. Dom är ganska kasst gjorda egentligen, tyvärr. Dom skulle kunnat vara sjukt mycket bättre om man hade gjort allt noggrannare och med lite större budget. Så att Edward kanske inte har världens foundationränder på halsen. Men anyway, det ska bli intressant att se den 3:e filmen, den kommer säkerligen gå lika bra som de båda tidigare, eftersom alla tjejer tycker att han som spelar Edward är såååå snygg. Men dom har fel, för den enda i filmen som är snygg är han som spelar Jasper, Jackson Rathbone. Puss på honom, och nu ska jag plugga några timmar till.



♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: nikkispikkis

de e ngn du inte vill slå, haha

mig, din mamma elr Schumi, välj själv haha

men ja älskar dig syster min!<3

2010-03-31 @ 10:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0