I better keep on walking

Jag är sjuk. Och då menar jag inte; "jag har lite ont i huvudet, tyck synd om mig"-sjuk. Jag menar att det känns som om jag har svalt en hel ask spikar som åker omkring i min mage och mörbultar den totalt. Dessutom börjar de sprida sig så att det känns så i resten av kroppen med. Och jag mår illa. Och spyr. Jag har inte ätit sen det där äpplet jag lyckades få i mig vid lunch. Som jag lyckades ha i magen säkert en timme eller 2. Feber? Check. Jag fryser så jag håller på att skaka sönder här under migg täcke. Great (y) Nu ska jag försöka sova så jag mår lite bättre till imorron. Hoppas kan man ju iaf.

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Exakt så upplevde jag Uppsala! Stort men ändå mysigt. Inte många städer som har den känslan. Enda staden som också har det, enligt mig, är Götlabörg. :D

2010-03-11 @ 16:31:37
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0