But you can't decide who is on your side

Igår gjorde jag världens godaste middag, com jag även åt till lunch idag. Baconinlindade kycklingfiléer i ugn och wok. Mmmmmm! :D Nu är jag nästan färdig att dra mig in mot stan. Det känns bra det måste jag säga! Eller ja, det beror på hur man ser det. Jag har jättemysko kläder på mig. Men dom är söta! Jag är lite nervös för vilken termin vi kommer få att följa med, jag är lite nervös för att vi ska gå vilse, jag är lite nervös för att vi ska glömma nått eller tappa bort nån. Men det ska nog gå bra det här. Hoppas jag. Jag kollade just i helfigurspegeln hur jag ser ut. Herregud! Ja, jag ska försöka fixa bilder så ni får se imorron, vi måste ju ändå fota hela kvällen. Nej, nu ska jag gå. Vi ses och hörs!

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0