But something is happening

I remember, I remember everything
All the times when no one ever came to get me
All the nights when i was scared
And when it got to weird
It was the song that saved my life

Jag älskar den låten. Kanske till stor del för att texten är så sann, det var verkligen så. Jag vet inte hur många gånger jag var nära att ge upp och bara gå och dö, men musiken räddade mig. Och hästarna. Utan dom hade jag gett upp för länge sen. För jag kan inte direkt påstå att många av de människor som fanns i mitt liv när jag var liten var något vidare bra stöd när allt var som jobbigast. Jag är så glad att jag är omgiven av bättre människor nu!

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Nath

Tack gumman! <3

2010-03-22 @ 20:08:15
URL: http://blackdiary.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0