Var är du nu?

Igår kom jag alltså hem till Leksand, det var ju mysigt. Jag hängde med Lisa i skolan en stund på dagen, sen gick jag hem till näs. Umgicks en massa med familjen, red Nikkans ponny. Och pratade så mycket att jag nästan tappade rösten. Men det gör inget, det är mysigt att vara hemma! Fast lite jobbigt också, mina kära storasyster har överblamrat mitt rum med saker. Och jag med för den delen, städning är inget man prioriterar när man bara är hemma över en helg. Så det blir till att ta tag i det någon dag snart. Jag och Lisa har massor att planera inför jobbet i sommar. Det tar vi i helgen. Snart drar jag till Stall Sundet och umgås med Anna nästan hela dagen, det blir mysigt det! Stallet, promenad, sen kolla på studenterna när dom går ut =) Bra dag idag.

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0