This used to be a fun house

Jag har tenta imorron och borde verkligen sova vid det här laget. Men jag har inte orkat gå och lägga mig än, ska göra det strax. Satt på BMC till typ halv 7, sen drog jag hem och lagade och åt mat, kollade på mina serier, myste och hade ta hand om mig själv kväll. Vilket innebär hårinpackning, peeling, epilering, helkroppsinsmörjning, pedikyr, 2 ansiktsmasker (en rengörande och en återfuktande), och varm mjölk. Jag känner mig pigg och fräsch, och nu blir det sängen. Så hoppas jag att allt finns kvar i hjärnan till imorron, och att jag är pigg och glad då med ;) Puss på er, och håll tummarna för mig imorron!

♥ /Vendela


Kommentarer
Postat av: emma

åh vad härligt det lät! :) absolut den pefekta uppladdning <3

2010-06-03 @ 08:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0