The world is filled with magic

Det är ändå något ganska magiskt med Dalarna en sommarnatt som denna. Det är knappt en människa ute och man är nästan helt ensam på vägarna. En nedgående/ Uppgående sol på ens ena sida, en stor gul fullmåne på den andra. Rävungar som skuttar över vägen framför en, rådjur som tittar upp från betandet en stund, stirrar lite på en och sen återgår till betandet. Känslan över fornbybanken av att luften blir några grader varmare, synen av vattnet på både sidor om en. Minnen av en mysig kvällspromenad, och känslan av att jag klarar vad som helst så länge jag har dig vid min sida. Snart är det midsommar, och jag vet inte om livet kan bli bättre än det är just nu?

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0