I'm a loser baby, so why don't you kill me?

Nu är jag tillbaka i Uppsala, efter en totalt underbar helg! Ute i skärgården, mysigt hus, massa god mat, solsken, kajakpaddling på havet och bastu. Och underbaraste sällskapet. Idag har mest ägnats åt att tvätta, kolla på tv och vila. Det är skönt det måste jag säga =) Jag har ju som sagt inte tvättat på mer än en månad, så det var en del. Jag gjorde 4 tvättmaskiner, men har fortfarande lite kvar. Jag orkade inte mer idag, jag tar det en annan dag. På onsdag är det basgruppsmiddag som vår handledare bjuder på, och på torsdag åker jag hem. Iallafall en sväng, jag måste tillbaka hit ett tag igen sen, för att hämta alla grejer och så. Jag är sjukt lycklig just nu, snälla låt mig få fortsätta ett litet tag till iallafall?

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0