I'll keep you deep inside

Idag har jag fått ett riktigt brev för första gången sen jag flyttade hit. Det var det underbaraste brev jag någonsin fått! Och det gör mig lycklig, så det bara smäller om det. Jag har lugnat ner mig lite med pluggandet, det är bara imorron kvar och sen är det tenta. Och visst får jag lite fjärilar i magen när jag tänker på det, men jag överlever nog. Tack ännu än gång Emma för samtalet igår, det hjälpte mig sjukt mycket, och jag har inte ens vart nära att bryta ihop idag ;) Jag har faktiskt haft ganska kul, och lärt mig en hel del intressant. Det är så här det ska vara! Nu ska jag sova så jag orkar gå upp och vara effektiv imorron, sista dagen. Tagga som fan! Sen blir det en helg i Sthlm för min del, och jag kan lova att jag längtar!

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: emma

HEJAAA! :D glad jag blir!! <3

2010-06-02 @ 08:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0