If I ever start to think straight

Idag tog jag typ sovmorron, det behövdes efter min cykeltur klockan 12 igårnatt, och att jag inte somnade förrän typ 2. Men idag var jag pigg och glad! Drog in till stan och shoppade lite saker bl.a. ett headset till min mobil eftersom det gamla gick sönder för några dagar sen. Lite etudentpresenter, några av mina vänner tar studenten på fredag! :D Dom är så bra, och jag hoppas dom har det underbart bra den här sista veckan! Ikväll är balen, och dom är säkert jättevackra allihopa, önskar att jag hade vart där och sett dom. Men jag åker hem på torsdag och träffar alla, och firar med dom! :D Det ska bli kul! Nu ska jag tydligen till bryggan, vi ses där? ;)

Bild från balen förra året, älskade lisa och Ellie är nog lika vackra på balen även i år ♥

♥ /Vendela 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0