Call my name and save me from the dark

Usch vad jag har varit dålig på att uppdatera här de senaste dagarna! Fy på mig, skärpning i framtiden! Jag har i vilket fall som helst inte gjort så mycket, jag är ju sjuk. Hade tappat rösten helt i söndags, så jag kunde inte prata överhuvudtaget. Vilket är jävligt jobbigt när man just har kommit hem till en familj man inte sett på några månader, som man saknat en massa och vill prata med. För att inte tala om vännerna, dom vill jag ju också umgås med. Jaja, vi tar det senare då. Nu har jag mest vilat och försökt bli friskare. Städat mitt rum totalt, det blev fint. Nu känns det som om jag överlever att bo här i sommar =) Och så var jag med Nikkan och tävlade igår. Det gick asbra och jag är sjukt stolt över henne och ponnien. Och vi hittade en jättesöt katt som jag var tvungen att fota. Jag vill också ha en sån! Om några timmar ska jag träffa Lisa för lite planering om sommaren, det blir mysigt =)



♥ /Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0