Så nära får ingen gå

Nu sitter jag här vid datorn igen när jag borde sova. Ville bara uppdatera snabbt innan jag sussar sött ;) Imorron är det jobbet, och sen drar jag direkt därifrån till Stockholm. Ska hälsa på A en sväng, så får vi se vad som händer. Kvällen har vart underbar, var hemma hos Emmsi. Hon, jag, Linda och Lisa var till västanviksbadet och spelade lite minigolf. Jag kom inte sist iallafall ;p Sen kom Anna och mötte upp oss och vi vandrade hem och kollade på film, och åt massa onyttigheter. Det är tur att jag cyklade dit och hem igen så kanske jag förbrännde lite ;) Haha! Jobbet går faktiskt rätt bra just nu, vi har typ en 20-30 besökare om dagen. Det är jag nöjd med =) Imorron kommer det ett gäng som ska fira en nybliven 60-åring, så både jag och Lisa ska jobba. Det blir trevligt. Och nu har jag skrivit totalt osammanhängande, så det är nog dags att gå och lägga sig. Puss

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0