If i had a hammer

Okej, dags att ta tag i bloggandet igen, efter min lilla semester. Det är så svårt att skriva nu, jag vet inte vart jag ska börja. Det har hänt så mycket under tiden, och jag vet inte vad jag har tid att berätta om, vad ni vill läsa om, eller vart jag ska börja. Så jag skriver lite om vad som hänt nyligen. Har befunnit mig i ljusbodarna och jobbat de senaste 10 dagarna, men nu är jag hemma för ett tag =) Ljusbodarna är lika undebart som vanligt, mitt andra hem. Utan el eller rinnande vatten, men man klarar sig rätt bra utan sånt egentligen. Man känner sig närmre naturen på något sätt. Lite för nära ibland, eller det tyckte jag iallafall när jag vaknade igår morse. Av att en mygga surrade vid mitt öra, jag kollar upp och slår den rakt in i väggen. Död mygga, kändes bra eftersom jag hade kämpat mot den typ 4 nätter. Sen såg jag att det var hästmyror på halva väggen jag låg med huvudet brevid. Inte världens trevligaste uppvaknande, sen låg jag med matkniven och halshögg dom allihopa. Det tog en timme, men det var fett värt det. Sen städade jag ur huset och gick till jobbet, det är ett tag tills jag ska sova där igen tror jag. Lisa är hemma och jag var hos henne igår på kvällen och planerade upp en massa. Om jag har tur blir det en resa till Stockholm inom en snar framtid =)

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0