Är det såhär det känns att vara lycklig?

Jag är hemma igen :D Efter en underbar stockholmstripp och en mysig skånevecka med en del shopping och solande så är jag tillbaka i Leksand. Mitt barndomshem, även om jag inte längre kan kalla det mitt hem med hela mitt hjärta. Men vad spelar det för roll? Här finns många av de personer som betyder mest för mig. Och som en liten klok flicka hade skrivit i gästboken i Ljusbodarna; "Rikast är den som har mest av det den älskar i sitt hjärta". De orden fick mig att må bättre idag. Jag har massor av det jag älskar i mitt hjärta. Och jag är ganska lycklig egentligen, när jag inte går omkring och kommer på en massa skit som skulle kunna få mig att må dåligt, förstorar upp det till gigantiska problem som nästan får mig att gå under. Det ska jag sluta med, för jag vill må bra. Och inget, INGET problem är för stort för att jag ska klara av det. Så länge jag har er vid min sida och i mitt hjärta är jag stark, ni vet vilka ni är. Tack för att ni finns, jag älskar er. Och även om jag inte säger det tillräckligt ofta, så hoppas jag att ni vet det ändå

♥ /Vendela 

Kommentarer
Postat av: Martina

Det är bra! Då mår vi bra från och med nu!:D

Älskar dig med gumman. puss

2010-08-01 @ 18:49:18
Postat av: emma

2010-08-05 @ 23:15:54
Postat av: emma

vad glad jag blir över att läsa detta! :) love yoou my sunshine!

2010-08-05 @ 23:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0