Victory

Vi vann det gyllene stetoskopet och jag är lycklig! Och faddrarna är stolta över oss nollor, right? ;) I vilket fall som helst så känner jag att jag iallafall bidragit lite till dagens seger, och det kändes jävligt bra. Jag menar, "denna stadsdels namn inleds av en del av en känd hiphopryttares namn". Vem hade inte tagit det liksom? ;) Urg Urg? Kirurg! Jag älskar Uppsala och det här har varit en av de bästa kvällarna på länge. Trots att jag inte har något som helst lokalsinne eller knappt kan skillnaden på höger och vänster...
 


♥ /Vendela

 


Kommentarer
Postat av: Martina

Vad roligt allt låter!

Den sången gick jag och sjöng på igår;)

2010-01-26 @ 11:20:24
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0