This isn't another girl meets boy


It's all false love and affection
You don't want me
You just like the attention


Ja, så har det vart med alldeles för många av killarna jag har träffat på sista tiden. Jag vet att de egentligen inte vill ha mig, de känner mig inte ens. De tycker bara att det är kul att leka med mig, antingen för att de tycker att jag är snygg eller för att det är "coolt" eftersom jag vart lärare på deras skola. Men jag tycker att det är kul att leka med dom med, så det gör inget. Men snart, när jag har flyttat så finns det en liten chans att jag orkar bry mig om att skapa något seriöst med någon. Eller kanske inte. Vi får se ;)

♥/ Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0