Stop calling, I'm kind of busy

Förlåt att det inte blev någon uppdatering här igår! Det var verkligen sjukt stressigt igår, jag hann knappt ens andas eller äta. Först skolan hela dagen, intervju med en patient, en läkare och en sjuksyster. Sen efter det sprang jag in till stan för att gå med i en nation och skaffa kårleg, det blev Värmlands nation. Sen hem, byta kläder och springa tillbaka till stan för middag med faddrarna. Det var någon där som bjöds på lite för mycket vin, så jag har inte helt klara minnen från kvällen... Men kul var det iaf, tills jag däckade på soffan. Vaknade klockan 4 imorse, sprang hem till Annso, vaknade igen vid 7, så sjuuuuukt bakis. Duschade, åt inte frukost, fixade mig iordning och gick till skolan. Tur att gårdagen var så himla effektiv, det gjorde att jag slutade efter lunch idag och nu sitter hemma i lägenheten i lugn och ro. Snart är det dags att bege sig in till stan igen för att först kolla på rummet jag kanske ska hyra, sen blir det Pubrunda med nollningsgruppen och faddrarna. Det är fullt upp nu, men I love it!

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0