She lives in a fairytale now

Nu är jag tillbaka i Uppsala och det känns sjukt bra! Jag skrev ju kontrakt på rummet jag ska bo i i torsdags och hade hoppats att jag skulle få flytta dit på torsdag, men nu blev det ändrat. Pappa skulle ju komma hit och hjälpa mig i samband med att han tömmer sina föräldrars lägenhet, men nu ska det tydligen snöa på onsdag och torsdag så nu åker han imorron/tisdag istället. Och då har jag inte tid att flytta. Men han sa att han kommer ner och hjälper mig i helgen istället. Min familj är underbar! Det ska bli skönt att få något eget ställe att bo på. Inte för att jag inte gillar att bo här hos Annso och Jimmy. Men det är lite jobbigt också... Äsch, det ska nog gå bra det här. Nu ska jag strax skicka en arg insändare till UNT. Jag har skrivit den som ett nollningsuppdrag, om hur jag hatar utseendefixeringen i dagens samhälle x) Haha, det blir nog bra ;)

♥/ Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0