Så kom om ni kan, kom om ni vill

Jag saknar att kunna sätta mig vid datorn och blogga direkt när jag kommer hem från någon fest mitt i natten. I vilket fall som helst så ska jag ju flytta idag, så i fortsättningen kommer jag kunna göra det igen =) Igårkväll var togasittningen som jag pratade om, helt stört! Vi var typ över 90 pers som klädde oss i lakan i ett försök att efterlikna de gamla romarnas fantastiska klädstil. Jag bar även lösögonfransar för första gången i mitt liv. Jag måste säga att det var lite svårt att få dom på plats, men fett värt det! Mina ögon blev typ dubbelt så stora, försöker fixa en bild ikväll ;) Sen gick vi vidare till Norrlands och där spelade Florence Valentin. Det var underbart! Jag stod nästan längst fram, och det var värt varenda bruten tå! Herregud, jag ser nog ut som ett vandrande blåmärke nu. Jag vågar inte kolla. Men A har lovat att han ska inspektera när han har kommit tillbaka till stan ;)

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0