Och jag kan inte skilja på

Okej, nu är jag hemma och ska sova. Det var rätt kul att åka sopsäck i slottsbacken. Jag och Mårten klämde ner oss i en sopsäck, det blev utan tvekan kvällens roligaste åk. Det gick sjukt mycket fortare! Kvällen var helt okej, After Ski sittningen var inte så kul som det lät. Men jag hade iaf tur nog att hamna brevid trevliga människor, så jag var glad ändå. Men som sagt, man ska inte dricka alkohol när man är trött, förkyld och har feber. Därav den tidiga kvällen. Nu blir det nog till att sova så jag är pigg till imorron, dagen börjas med fotografering klockan 8:30. Great! Sen blir det pubrunda på kvällen, och vi ska tydligen förbi alla nationspubar. Det kommer ju gå bra. Eller inte ;) Jaja, kul blir det nog iaf.





♥ /Vendela

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0