Men du om nån borde förstå

Nu är det mer än ett dygn sen jag skrev här senaste, och det är jag verkligen ledsen för! Livet har gått alldeles för fort igen! Igår var det skola från halv 9 till 5, vi hade bland annat hjärt-och lungräddningsträning vilket var mycket intressant. Efter det var det baara att bege sig direkt in till stan för pubrundan som började halv 6. Eller ja, jag hann byta t-shirt innan. Och det var typ allt jag hann. Tur att gulliga Lena såg till att jag fick i mig middag, hon lagade en matlåda med tortellini med pesto och parmesan och tog med sig. Helt sjukt gott! Sen blev det som sagt pubrunda, jag har idag 11 streck på armen men jag kan tyvärr inte påstå att jag förtjänade allihopa. Men mer än hälften iallafall ;) Sen har jag även ett grönt hjärta på högra kinden (som inte går bort) och ett "Ka" i samma färg i pannan som inte heller vill gå bort helt. Måste säga att det var en av de roligaste kvällarna på länge, om ni har tur så får ni se lite bilder senare. Hann inte sova mycket mer än 4 timmar inatt, och av dom tror jag att jag sov ungefär hälften... Jag kunde verkligen inte sova. Och det störda är att jag inte ens är trött. Dock är jag ganska sjuk, halsen känns som ett öppet sår och huvudet spränger. Näsan är totaltäppt. Men vad fan, det är värt det!

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0