Kiss me good bye, I'm defying gravity

Idag är något av en lugn dag. Vi har mest bara vart i skolan, sen blev det dags att ta itu med nolleuppdragen. Jag kan inte riktigt avslöja vad vi har gjort ifall någon av våra motståndare har läser det här, men kul har vi haft iaf! :D Gå med i gruppen jag startade på facebook allihopa, "Per Vers" ;) Vi behöver äckligt mycket medlemmar innan nästa söndag, så bjud in era vänner också allihopa! :D Nu borde jag sitta och plugga, men jag pallar inte. Det blev naturgodis och en stunds mys vid datorn istället. Skönt att chilla en stund. Jag vet inte om våra faddrar blir lite besvikna på oss om vi inte är ute ikväll? Men till och med kirurger behöver vila ibland. Imorron är det mer uppdrag som gäller så ;)

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0