Just be whoever you want to be

Det är konstigt att komma till huset man bott i nästan hela sitt liv och inse att det inte känns som hemma längre. Jag vill inte vara här, jag vill vara i Uppsala med mina nya vänner! Fast samtidigt vill jag vara här och träffa mina gamla vänner. Det är jobbigt att vilja vara på två ställen samtidigt. Det är svårt att vara två olika personer på samma gång. Eller det är jag egntligen inte, jag är fortfarande så mycket jag som jag bara kan bli. Men jag tror att det har hänt så mycket den senaste veckan att jag helt enkelt har förändrats och utvecklats en hel del. Jag vet inte ens om mina kära kompisar kommer känna igen mig x) ja, vi får se imorron ;)

                          


♥ /Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0