I've got a feeling that I don't belong

Igår var sista dagen på städjobbet i sälen. Eller egentligen inte, jag får ju jobba på helgerna jag är hemma i vår. Men jag tror inte att det kommer bli så mycket... Det var lite sorgligt, jag menar jag har ju ändå jobbat där i fyra säsonger nu tillsammans med Sussie. När hon hade skjussat hem mig gick hon ur bilen och kramade mig hej då och sa lycka till med allt och hör av dig. Hon grät. Och jag grät. Idag är det till att åka till Leksand och säga hej då till alla min akollegor på skolan. Det känns också sorgligt, jag har ju visserligen bara jobbat där i typ 10 veckor. Men jag har ju kännt alla där sen jag började gymnasiet. Jag kommer sakna dem!

♥/ Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0