I'm having nightmares from sleeping with the enemy

Jag hatar att drömma mardrömmar. Jag har vaknat typ 3 gånger inatt och vart så rädd att jag skakat. Det var en massa spöken och mordplaner, massa vapen och våld. Jag hatar det.
Jag hittade det lilla nyhetsinslaget jag är med på också, synd att jag alltid ska verka så korkad. Men ja, om ni vill se det  och få er ett gott skratt så gå in på http://www2.unt.se/pages/1,1826,MC=77,00.html?from=nav, klicka på unt.tv-rutan och kolla inslaget "första mötet med Uppsala" ;) Det är jag och Caroline och några killar som blir intervjuade... Sen har jag just hittat det perfekta jobbet för mig, men det är en vecka för sent för att söka det. Det suger ju. Jaja, jag får väl jobba som bartender på en nation eller så, det vore också kul :)

♥ /Vendela


Kommentarer
Postat av: Natalie

Hihi va roligt att du blev intervjuad :D

2010-01-16 @ 13:27:38
URL: http://www.blackdiary.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0