I guess you do the dirty now, and I do the dancing

Tänk vad det är mysigt att vakna och kunna säga, det första man säger för dagen; "godmorgon sötnos". Även om der bara är till katten som sover under ens täcke ;) Första gången jag vaknade och tände ljuset imorse kände jag inte igen mig. Jag förväntade jag mig att se Annsos lägenhet i Uppsala. Sen kom jag ihåg att jag var i Siljansnäs. Bra Vendela! Idag är det en massa som ska fixas och packas och planeras. I eftermiddag åker jag tillbaka hem till Uppsala. Det ska bli skönt, men samtidigt är det sorgligt. Jag har inte ens hunnit träffa Anna, Emma och Lisa bara en liten stund... Men dom får komma ner till mig snart och hälsa på! :D


♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0