I don't believe in angels

Idag har jag gått nästan hela dagen. Först gick jag och Annso in till BMC och hon visade mig snabbaste vägen dig och sen runt lite grann där inne så att jag hittar imorron. Första dagen imorron, jag är lite nervös. Men det ska nog gå bra. Sen gick vi in till stan, gick omkring lite där, handlade middag... Sen åkte Annso hem för att passa tvättiden samtigt som jag begav mig ut mot mindre centrala delar av Uppsala för att kolla på rummet jag kanske ska hyra. Det var inte så svårt att hitta, jag hade en karta att orientera mig med. Väl där träffade jag Mia som hyrde lägenheten, den var ganska stor och fin. Rummet var stort och mörkt, men hade fönster mot soluppgången och en stor underbar klädkammare. Det var inte så centralt, 20 min med buss till BMC, 15 till stan. Men mycket nära både Ö&B och Willys, så jag kan handla billig mat m.m. iallafall. Ja, det finns både för- och nackdelar såklart. Jag ska fundera vidare, nu ska jag och Annso äta vår nylagade tacopaj!

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Det lät ju inte helt fel iaf.

Lycka till imorgon gumman! <3

2010-01-17 @ 20:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0