Forgotten the taste and smell

Sitter i skolan och skriver igen, vet inte om jag vill hem till lägenheten. Jimmy fyllde ju år igår, så två av hans kompisar kommer ner idag och ska sova över. Kul. Eller inte. Men dom får nog ta min soffa så sover jag i rummet med Annso ;) Jag är trött och känner mig fet för jag har ätit en massa kakor hela dagen. Men ikväll är det utgång som gäller igen, så det ska minsan dansas bort! Haha, har inte så höga förväntningar inför ikväll. Men det blir säkert kul. Jag menar, bara namnet säger ju det "Kôrvkväll" ;) Och jag insåg just att det inte finns en enda bild på facebook på mig från läkarnollnigen! SCORE!

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Tommysophie

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-03-09 @ 12:09:31
URL: http://tommysophie.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0